Ljudprov: Vilket format ska filerna ha?

Det funkar inte att ladda upp mina ljudfiler i mp3, som bifogad fil, inte tillåtet format vid bifogad fil, men var det format som ljudprov skulle ha enligt er?

Kommentarer

  • Hej Sofia,
    Det är mp3 som är det enda tillåtna formatet. Dock går det inte att bifoga musikfilerna direkt med ansökan utan du laddar upp dem efter att du skickat in ansökan. Se vår lathund på Kulturrådets webbplats för mer detaljer om hur du går tillväga, under avsnitt 4. "Hur ansöker du?"

    Vänligen,
    Anna