Mitt lösenord fungerar inte

Hej!
När jag försöker logga in får jag upp ett meddelande att mitt lösenord är fel. Vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej,
    Alla användare behöver lösenord för att fortsätta använda Kulturrådets onlinetjänst. Det är ett led i vårt arbete med att öka säkerheten. När du försöker logga in kommer du mötas av meddelandet ”Felaktigt lösenord eller användarnamn! Vänligen försök igen.”. Då gör du så här:

    1. Klicka på länken Skapa nytt lösenord.
    2. Ange den e-postadress du kopplat till ditt användarnamn. Klicka på ”Sök”.
    3. Nu visas ditt konto.
    4. Klicka på länken ”Generera nytt lösenord” längst till höger. Bekräfta.
    5. Ditt nya lösenord skickas till den e-postadress du angivit.

    Anna