Måste vi söka specifikt för särskolan?

Måste vi ansöka om medel specifikt för särskola för att få det högre beloppet eller innefattas det om de finns med i planeringen för ord. grundskola?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Du söker för grundskolan och särskolan i samma ansökan, men du måste ange antal elever som huvudmannen har i särskola och ange hur många elever i särskolan som ni planerar ska delta.
    Kulturrådet