målningar och text

blankett för bidrag till ideell förening.
det går att förklara syftet men det tar tid, vad jag vet så är det ingen som har gjort
något liknande.
lämnar gärna mer information.

 MVH janne b
jan

Kommentarer

  • Hej!

    Det låter som ett spännande projekt. Ansökningsblanketten som ligger i onlinetjänsten är strukturerad kring ett antal olika rubriker som hjälper dig att formulera ditt projekt på ett sätt så att våra handläggare får en bra bild av det du/ni planerar. Om du har specifika frågor kring hur du ska formulera dig kan du även vända dig direkt till ansvarig handläggare.
    Johan