Löpande fotografverksamhet (studio och på fältet)

Kan jag söka stöd för min löpande fotoverksamhet (porträtt till företag, organisationer, privat, konstrepro, utställning kommersiellt, glas,skulptur, antikvitetsfoto, produktfoto = beställningsarbeten), som radikalt förlorat stor del av mina inkomster (enda inkomstkälla)?
Passar jag bättre in hos Konstnärsnämnden eller både-och?

Kommentarer

  • Hej Jan,

    Vårt stödpaket inom kultursektorn är nu avslutad. Konstnärsnämnden har sista ansökningsdag idag. Enligt de uppgifter som du anger ovan är det bäst lämpad att du söker hos Konstnärsnämnden.

    Vänligen
    Alan