Lägga till fler ljudprov

Hur lägger jag till fler ljudprov. Jag har redan laddat ned en fil. Nu vill jag lägga till mer men jag hittar inte var jag kan ladda ner den. Noten har försvunnit.
Mvh Johan

Johan S (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    För att lägga till fler ljudprov kontaktar du support@kulturradet.se med ditt aktuella ärendenummer så uppdaterar vi ärendets status så att uppladdningsverktyget återigen blir tillgängligt.

    Mvh
    Johan