Lista över kulturaktörer i Skapande skola-ansökan?

Jag har fyllt i att jag söker för både förskola och grundskola. Varför finns endast "listfunktionen" där jag kan lista kulturaktörer för förskolan och inte för skolan i formuläret? Vill ni inte veta specifikt vilka jag anlitar för skolan?

Kommentarer

  • Listfunktionen på kulturaktörernas namn för grundskolan har tagits bort i årets ansökningsblankett då väldigt få har så detaljerade uppgifter. För grundskolan är det viktigaste att vi får in en projektbeskrivning i stora drag som visar på ett fördjupat samarbete med professionella kulturaktörer. Listfunktionen för grundskolan finns i redovisningen som lämnas in 1,5 år efter ansökan. Då tar ni med de som ni faktiskt anlitade.
    Anna
  • Om vi söker för förskolan, hur ska vi kunna namnge våra kulturaktörer innan vi vet om vi får några pengar?
  • I ansökan beskriver ni de aktiviteter och de samarbeten som ni planerar för och önskar att genomföra oavsett om ni vet om medel beviljas eller inte. En första kontakt med en kulturaktör kan inledas utan att skriva kontrakt. Först efter beslut kan ni genomföra planen och samarbetet med kulturaktörerna. Om planen eller kulturaktörerna behöver ändras under projekttiden, behöver ni meddela Kulturrådet.
    Anna