Får jag komplettera likviditetsbudgeten?

Hej efter att vi bifogad likviditetsbudget för vår ansökan så ändrades förutsättningarna för våra intäkter, dessa uteblev till stor del eftersom förutsättningarna för inbokade teaterföreställningar ställdes in.  Ska vi skicka en ny eller ?

Kommentarer

  • Hej!

    • Sökande kan inte komplettera sin ansökan i efterhand.
    • Det är sökandes uppgifter gällande sina direkta inkomstbortfall i ansökan som beviljat belopp i första hand är grundat på.
    • Det direkta inkomstbortfallet gäller givet antal inställda/uppskjutna evenemang inom gällande ramperiod: 1 juni – 30 sep.
    Hälsningar

    Kulturrådet