Kulturtidskrifter - tomma sidor i ansökan

Hej!
Angående årets ansökan för kulturtidskrifter:

Det finns tre sidor i ansökan där det inte står vad som ska skrivas, sidorna innan den ekonomiska kalkylen. Vad efterfrågas där?

Kommentarer

  • Hej!
    Om du ser tomma sidor i ansökningsblanketten så beror det bara på att frågorna på de sidorna visas eller döljs beroende på om du klickat i ”Tryckt och digtial eller enbart tryckt tidskrift" eller ”Enbart digital tidskrift" på sidan 3 (frågorna på sidorna 8-10 visas bara om du klickat i ”Tryckt och digital eller enbart tryckt tidskrift").

    Vänligen,