Stödpaket - hur såg ansökningsblanketten ut i förra omgången?

Kan man få tag på den blankett ni använde vid förra kulturstöd paketet? Det gäller inställda teaterföreställningar i höst.

Ola

Kommentarer

  • Hej Ola,

    Den blanketten finns nu inte tillgänglig längre. Men om ni har skickat in ansökan tidigare så kan ni logga in och se eller kopiera den under ert konto. Ni öppnar först ärendet med KUR 2020/XXXX som ni har på ert konto och öppnar ansökan. Sedan kan ni kopiera eller skriva ut om ni vill.

    Vänligen
    Alan
  • Tack! Nej vi ansökte inte senast utan ville bara se hur den såg ut då. Gissar på att det blir en ny sorts blankett att fylla i till det kommande kulturst

    ola
  • Hej!

    Aha, då är jag med.
    Jo, då kan du se hur blanketten för förra stödpaketet såg ut här, under punkt 4 "Hur ansöker du" - Kopia av ansökningsblanketten.

    Ja, om det beslutas att vi ska utlysa en ny ansökningsomgång inom stödpaketet, så kommer det sannolikt att bli en ny ansökningsblankett.

    Vänligen,