Kulturskolebidraget: För vilken verksamhetsperiod kan det sökas?

Hej!
På er webbsida anges att bidraget till kulturskolor (deadline 19/8 2019) går att söka för verksamhet under höstterminen 2019 och början av vårterminen 2020. Kan jag inte söka för ett helt läsår?

Kommentarer

  • Hej!

    Föreliggande bidragsomgång (sista ansökningsdag den 19 augusti 2019), avser verksamhet under hösten 2019 och första kvartalet 2020.

    Vi planerar att utlysa nästa ansökningsomgång i början av 2020 för att gälla slutet av våren och hösten 2020 samt vårterminen 2021.

    Läs mer på sidan Bidrag till kulturskolor. Välkommen med din ansökan!

    Vänligen,