Krisstöd musik

Vi har två olika projekt vi vill söka pengar för. Ska vi göra två separata ansökningar eller ha båda i samma ansökan? Blir tydligare med ekonomin om vi gör två.
Johan Murén

Kommentarer

  • Det är valfritt, ni kan söka för två i samma, så länge ni gör tydlig åtskillnad - men gör ni två separata är det självklart tillåtet - var dock noga med att bifoga rätt bilagor i varje separat ansökan.
    Nikola