Konstområden i Skapande skola

Det står konstområden men ”kulturinstitutioner” och ”digitalt skapande” är väl inte konstområden?

Kommentarer

  • I ansökan står det konst- och kulturområden, i våra powerpoint-bilder och när vi pratar säger vi oftast konstområden. När ni specifikt klickar i kulturinstitution eller digital skapande innebär det att ni valt att fördjupa er i de två områdena. Vi håller med att de inte är konstområden i ordets rätta bemärkelse.
    Anna