Kommunikation

Hur kan man motivera och inspirera till att jobba med Skapande skola som åtgärder för att öka kommunikationen?

Kulturrådet

Kommentarer

  • Huvudmän med många skolor kan till exempel samla rektorerna för gemensamma möten om Skapande skola och utbyta erfarenheter. Vissa regioner stöttar även huvudmän i detta arbete.
    Kulturrådet
  • Kan man använda Skapande skola medel för att ordna utbudsdag där skolor och elever får träffa kulturaktörer för att få idéer och tips på vad de kan göra tillsammans?

    Kulturrådet
  • Svaret är nej.
    Kulturrådet