Virusprogrammet varnar för HTML:Script på hemsidan - javascript

Kommer inte in på er hemsida! Den ska vara infekterad med HTML:Script - inf. Något ni ska kolla upp?

Kommentarer

  • Hej Helena!

    Vi har kännedom om att vissa känsliga virusprogram varnar för att vi kör javascript på sidan, som inte är något farligt. Du kan stänga av virusskyddet för sidan och fortsätta surfa på vår webb utan att oroa dig.

    Om du ska göra en ansökan i vår onlinetjänst är det viktigt att javascriptet fungerar, och inte blockeras av ditt antivirusskydd.
    Det borde inte vara något problem om du pausat antivirusprogrammet, men för säkerhets skull så rekommenderar vi att du testar detta när du är inloggad i onlinetjänsten:
    • Fyll i lite text i blanketten och välj ”Spara tillfälligt” (längst ned).
    • Gå sedan till Mina sidor, klicka på den sparade blanketten och kolla att den går att öppna och att det du fyllt i ligger kvar.
    Om du stöter på problem så är du välkommen att kontakta oss igen.

    Vänligen,