Kommer ej åt redovisningsblankett

Hejsan,
Kommer inte åt blanketten för redovisning, trots era anvisningar. Kan jag få den skickad till mig?

Mvh Katarina.

Kommentarer

  • Hej Katarina,
    Gäller det Skapande skola så blir blanketten tillgänglig ca 4 veckor innan sista redovisningsdag (som är 2019-09-26).

    Vill du börja förbereda dig finns en kopia av blanketten samt ett arbetsmaterial under punkt 7 på Skapande skola-sidan.

    Vänligen,
    Anna