Riktlinjer Skapande skola 2020/2021

Kan det bli förändrade riktlinjer för grundskolan till nästa ansökan? Var kan vi läsa riktlinjerna?

Kommentarer

  • Huvuddragen i riktlinjerna kommer att vara samma, men vi har gjort vissa förtydliganden.

    Texten som finns på vår hemsida är direkt tagen från dokumentet med reviderade riktlinjer och anpassat för webbsidan. Om man vill fördjupa sig i riktlinjerna och förordningen så finns länk till båda dokumenten på vår hemsida.
    Anna