Kapacitetsstärkande insatser i kulturskolan - Kan medel gå till att bekosta personal?

Kan medel gå till att bekosta personal?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Viss personal kan finansieras med bidraget, som exempelvis uppsökande verksamhet och marknadsföringsinsatser, eller för att under en period betala för en tjänst som antingen befinner sig nära målgrupperna eller för att genom samverkan nå målgrupperna. Bra att tänka på är att bidraget fördelas endast en gång och kommer inte att återkomma årligen.
    Seyde