Kan man söka medel från Kulturådet för forskning kring läsfrämjande på föreskolebibliotek?

Förskola och bibliotek i samarbete. Forskare inom pedagogik vill följeforska en satsning på förskolebibliotek i Norbergs kommun. Finns pengar att söka från KUR för detta?

Kommentarer

  • Hej Cajsa!

    Nej tyvärr, i dagsläget har inte Kulturrådet några bidrag som kan ges till forskning.

    Vänligen,