Kan jag spara en påbörjad ansökan och fortsätta senare?

Ja, använd funktionen Spara tillfälligt längst ner på sista sidan i din ansökan.
Kulturrådet

Kommentarer

  • Hej! Igår påbörjade jag arbetet med att fylla i blanketten för redovisning. Jag sparade tillfälligt och fick bekräftelsen på skärmen att arbetet var sparat. Idag när jag öppnar igen är allt mitt arbete borta. Innan jag börjar om igen undrar jag om jag vågar lägga in information och lita på att systemet verkligen sparar.
    M v h Elisabeth
  • Hej Elisabeth,
    Jag ser att du har två sparade blanketter på er inloggning. Observera att det är under Annas inloggning.

    Vänligen
    Alan
  • Hej och tack för svar! Kan jag få hjälp att ta bort den blankett som är tom?
    Tack på förhand!
    M v h
    Elisabeth
  • Ok, det är klart!

    Vänliga hälsningar
    Alan
  • Stort tack för fin service och snabb hjälp!
    /Elisabeth

  • Tack!

    Vänliga hälsningar
    Alan