Kan jag söka stöd för inställda kulturframträdanden på äldreboenden?

Ja, kulturevenemang som skulle ha skett på äldreboenden ingår i krisstödet för inställda och uppskjutna evenemang.
Kulturrådet

Kommentarer

  • Vilken av de tre inriktningarna ska man söka då? Inställd konsert?
  • Hej Olof,

    Man kan söka det inom inställda eller uppskjutna evenemang av utställningar, föreläsningar och liknande evenemang.

    Vänligen
    Alan