Kapacitetsstärkande insatser i kulturskolan - Kan flera kommuner gå samman och söka för en satsning?

Kan flera kommuner gå samman och söka för en satsning?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Medel söks enskilt av respektive kommun och beviljas enskilt. Men önskar flera kommuner därefter samverka för att göra kapacitetsstärkande insatser gemensamt, går det bra. Varje kommun kommer dock att redovisa hur den kommunen har använt sina medel.
    Seyde