Insamling statistik

I fjol och året före det lämnade Kulturskolorna in statistik i februari. När är sista dag för insamling i år, dvs siffror som gäller 2020?

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Insamlingen (enkät och deltagarlistor) startar i slutet av februari och kommer att pågå under våren, främst under mars månad. Slutdatum för insamlingen beror på svarsfrekvensen. För att vi ska få så bra kvalité på statistiken som möjligt är det viktigt att så många kommuner som möjligt besvarar enkäten och skickar in deltagarlistor. Om vi inte får in tillräckligt många svar kan insamlingsperioden komma att förlängas in i april.

    Vänligen
    Alan
  • Hej!
    När kommer förfrågan om statistiken att skickas ut?

    Med vänlig hälsning

    Monica

  • Hej Monica!
    Se inlägget ovanför din fråga, där finns svaret.

    Mvh
    Elisabet
    Kulturrådet