Inköp av material under Corona

Hej! Tyvärr missade jag ert webbinarium om Skapande skola och Corona förra veckan då det krockade med ett för mig obligatoriskt möte, men jag har en fundering: Det stod någonstans att outnyttjade medel (på grund av Corona) kunde utnyttjas till materialinköp som främjar elevernas möjlighet till kultur. Stämmer det och kan ni berätta lite mer utförligt om det? Exempelvis vilken typ av material som ni godkänner. Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Man kan inte använda outnyttjade medel till materialinköp under Corona. Kontakta gärna en handläggare på Skapande skola för att få svar.

    Vänligen
    Alan