Ljudprov: Hur vet jag att ni tagit emot ljudprov och att de är i sin ordning?

Kulturrådet

Kommentarer

  • När uppladdningen är klar och du klickar på "Spara och avsluta" får du en bekräftelse på skärmen att Kulturrådet mottagit ditt ljudprov. Sedan kan det ta upp till 24 timmar innan ljudproven registreras på ärendet. När detta sker skickas ett bekräftelsemail till dig. Då kan du logga in i Onlinetjänsten och kontrollera att allt blev rätt.

    Vi kontaktar dig om det är något som är fel eller behöver kompletteras.
    Kulturrådet