Hur redovisar jag särskilda behov?

Hur redovisar jag Krisstödet för särskilda behov i kulturlivet?
Kulturrådet

Kommentarer

  • På vårt webbinarium om redovisning av beviljat krisstöd för särskilda behov förklarar vi hur blanketten är uppbyggd och svarar på frågor.

    Här kan du lyssna på webbinariet

    Kulturrådet
  • Hej, går det att se seminariet i efterhand?

  • Hej Emilia!

    Ja, webbinariet kommer att spelas in och publiceras på vår webbplats och på vår Youtubekanal.
    Det tar någon dag innan det läggs upp, och som textad version ca en vecka.

    Vänligen,

  • Hej
    På webinariet sades det att det skulle läggas upp frågor och svar i en Q&A efteråt, var hittar man dessa?
  • Hej Sara,
    I detta forum läggs frågor och svar upp kontinuerligt. Är det en specifik fråga du saknar så posta den gärna. Det finns ingen avskild sektion av forumet för webbinariet.
    Mvh/
    Love
    Kulturrådet