Hur planera för ett elevaktivt i samband med professionella föreställningar?

Hur ska vi planera för elevaktivt sätt i samband med professionella föreställningar, ex teater, film och musik?

Kommentarer

  • Alla projekt inom Skapande skola ska ha fokus på elevens eget skapande så att de får tillgång till de konstnärliga uttrycken i samarbete med professionella kulturaktörer enligt bidragets krav. I samband med föreställningar så behöver huvudmannen planera så att bidragets olika syften uppfylls. Utformningen kan se olika ut beroende på hur kulturaktörens upplägg ser ut.
    Anna