Hur kommuniceras besluten?

Kulturrådet

Kommentarer

  • När beslutet är fattat får alla som sökt stöd ett
    mejlutskick till den mejladress som angetts i ansökan, med en länk till
    samtliga beslut.

    Vi publicerar även de beviljade bidragen på våra webbsidor om krisstöden, allt
    eftersom besluten fattas under respektive beslutsdag.
    https://www.kulturradet.se/krisstod-till-kulturen/

    Mvh
    Kulturrådet
  • Har man meddelat alla beslut som beviljats eller fått avslag i det meddelande vi fått (daterat 1 dec).... ? Vår ansökan ligger inom ramen 30` - 80 000 och har d nr KUR 20/10896... Kan inte återfinna den varken bland beviljade eller avslagna.. ????
  • Hej Sune,

    Beslutet har skickats till de angivna mejlen enligt ansökan. I beslutsbilagan nr 1 ser ni vilka har fått beviljat stöd eller avslag. Jag ser att ert ärende har fått avslag, tyvärr. Har ni frågor kring det kan ni kommunicera enligt mejlet ni fick.

    Vänligen
    Alan
  • Hej Sune,

    för att förtydliga så har ni angivit verksamhetsnamnet "Ordförande" i er ansökan, vilket också är det namn under vilket ni finns angivna i beslutsbilagan.
    Nikola