Hur gör man för att skicka in revideringar?

Jag har fått besked från en handläggare att jag ska skicka in en reviderad plan för min ansökan. Hur gör jag det?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Om din handläggare har beslutat att du ska inkomma med en revidering, så ska du göra revideringen på en särskild blankett för detta, som du finner i din login i onlinetjänsten.

    För att komma till blanketten, logga in och gå till Mina ärenden.
    Det finns ett utropstecken bredvid de ärenden som har en ny blankett.
    Klicka på ärendenumret.
    På sidan som öppnas, under rubriken Information om ärendet, står det Revidering: Ny blankett.
    Klicka på Ny blankett så öppnas revideringsblanketten.

    Om du inte hittar den är du välkommen att höra av dig till support@kulturradet.se.