Hur gör jag om jag vill söka flera projekt inom kulturskolebidraget?

Kommentarer

  • Nu är det möjligt att beskriva de projekt man söker bidrag för var för sig, om man söker för flera projekt. I blanketten kan man beskriva tre projekt. Söker man för fler får man skriva i ett eget dokument och bifoga till ansökningsblanketten.
  • Skall jag bifoga detaljerade projektbeskrivningar för projekten (även de projekt jag beskriver direkt i blanketten)? Det är ju inte mycket information man får med på 500 tecken....
  • Hej!
    Kulturskolorna uppmanas i ansökan att skriva en bilaga för projekt nr 4 och uppåt, då de inte ryms i förtryckta blanketten in onlinetjänsten. Det är däremot bra om ni i bilagan svarar på de frågorna som står i ansökan under ”Kommunens egna utvecklingsprojekt”.

    Hälsningar
    Kulturrådet