Hjälp med ifyllningen av formuläret

Hej!

Försöker fylla i ert formulär: Ansökan om bidrag inom stödpaket till kulturen

Under frågan Direkt inkomstbortfall p.g.a. inställda evenemang. Ska jag fylla i beloppet bara för de föreställningar jag har listat ovan i formuläret? Eller ska jag fylla i total kostnad för mitt bortfall även på t.ex. spelningar i utlandet? Mitt gage utbetalas av ett svenskt företag oavsett var i världen jag arbetar.

Vänliga hälsningar

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Det här bidraget vänder sig till föreställningar i Sverige.

    Vänligen
    Alan