Felmeddelande vid inskick av ansökan

Hej, när jag trycker på "skicka" får jag meddelandet att en obligatorisk ruta inte är ifylld, nämligen (_03_innev_ar_man_1) men jag kan inte finna denna ruta. Var är den?
Vänligen
Thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas

    Platskorrigering ska ske automatiskt vid eventuellt fel som beror på att något fält i ansökan inte är ifyllt. Titta igenom din ansökan igen genom att klicka på "skicka" knappen. Alternativt sök fältet genom att trycka Ctrl+F och ord som är relevanta för fältet. Alla fält märkta med * måste vara ifyllda. Observera också att summan för kostnader och finansiering i budgetdelen i de flesta fall måste vara densamma.
    Kulturrådet