Musikutgivning: Kan jag söka som student?

Är det något hinder att vara del-eller heltidsstudent vid ansökan av Fonogramstöd?
Nicola

Kommentarer

  • Hej!

    Musikutgivningsbidraget söker man inte som privatperson utan i egenskap av juridisk person eller enskild näringsidkare. Om företrädaren för den sökande organisationen samtidigt studerar eller ej tas inte med i bedömningen av ansökan. På webbplatsen där information om musikutgivningsbidraget, under rubrik 1. Kan du ansöka? kan du läsa mer.

    Johan
    (Uppdaterad )