Fri scenkonst projektbidrag

Hej, kan man söka med ett projekt som redan påbörjats, en produktion under utveckling? Vi fick i våras bidrag från Region Skåne, vilket gjorde att vi kunde starta upp, och skulle nu vilja söka mer medel för att ro projektet i hamn våren 2021.

Kommentarer

  • Hej Marika,

    Ni kan givetvis söka för ett projekt där förarbete redan genomförts, kostnaderna från redan genomförda aktiviteter kan dock inte ingå i budgeten. Ni ska dessutom beskriva de olika faserna av projektet tydligt.

    Vänligen
    Alan