Fråga om föräldraledighet och projekttid

Hej!
Vår bibliotekarie som är anställd med pengar från Stärkta bibliotek önskar vara föräldraledig en dag i veckan under våren. Projekttiden tar enligt ansökan slut den sista augusti 2020. Kan vi förlänga den tiden, motsvarande de föräldralediga dagarna, så att vi får totalt samma antal dagar som det var tänkt från början?

Kommentarer

  • Hej!
    Det går bra att förlänga projekttiden och få ett senarelagt redovisningsdatum. Kontakta en handläggare med dnr och hur länge ni önskar förlänga och en motivering.
    Vänligen
    Elisabet