Ansökan Skapande skola - blankettfrågan om vilka kulturaktörer vi vill anlita

Jag undrar om jag ska besvara sista punkten i ansökan gällande vilka kulturaktörer vi har för avsikt att anlita för läsåret 18/19? Av de 31 skolor som ansökt från vår kommun så har 18 skolor besvarat vilka kulturaktörer de önskar anlita. Två av skolorna har anlitat en aktör. För de flesta är det svårt att vet redan nu om de kan anlita kulturaktören och när det passar i skolans och aktörens schema.
Jag ser att man kan välja alternativ - är det viktigt för er och för oss i ansökningshanteringen?

Kommentarer

  • Hej,
    Om ni har svarat "ja" på frågan så måste ni ange vilka kulturaktörer ni har anlitat och då kan ni ange de som har kommit in. Ni kan alltid komplettera uppgifterna vid begäran eller när den är klar.

    Vänliga hälsningar
    Alan