Förlorade intäcker för lokalupplåtelse i kulturlokaler/scener

Hej,
Jag undrar över om man kan söka för förlorade intäkter när det gäller lokalupplåtelser i kulturlokaler/scener i samband med Coronautbrottet?

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Det här stödpaketet gäller inkomstbortfall som orsakats av att ett kulturevenemang har ställts in. För lokalupplåtelser och hyror finns nog ett särskilt paket. Kolla gärna på regeringens hemsida.

    Vänligen
    Alan