Ansökningsperioder för samverkan med kompositör?

Hej,
jag undrar hur många ansökningsperioder det finns för samverkan med komponister per år? Jag börjar bli tveksam om jag kommer att hinna innan denna ansökningsperiod tar slut.

Kommentarer

  • Hej Jan-Erik,

    Det är två gånger man kan söka bidraget, en gång våren och nu på hösten. Sista ansökningsdatumet i år är den 24 september 2019. Ansökningsperiod för våren sker under februari mars-månaden nästa år.

    Vänligen
    Alan
  • Vilken tid den 24e måste ansökan vara inlämnad?
  • Hej Rebecka,
    Ansökningsomgången stänger kl 23:59 på tisdag den 24/9. Vi rekommenderar inte att du sitter med ansökan i sista stund.

    Vänligen,
    Anna