Flera ansökningar från samma kommun? (Stärkta bibliotek)

Kan man göra flera ansökningar för Stärkta bibliotek gällande olika områden (t ex mobil enhet, biblioteket som mötesplats, personalförstärkning) eller kan man bara göra en ansökan / kommun? Försökte skapa ytterligare en, men då försvann  tyvärr min påbörjade ansökan.

Kommentarer

  • Hej Jessica!

    Det är möjligt att lämna in flera ansökningar inom stödformen Stärkta Bibliotek. Ange gärna er prioriteringsordning utifrån kommunens behov i ansökningarna.
    Det är också möjligt att lämna in en ansökan där flera olika insatser beskrivs, och lägga till en bilaga om det inte ryms att beskriva allt i blanketten.

    Det ska fungera att arbeta med flera ansökningar parallellt i onlinetjänsten. Sålänge du valt "Spara tillfälligt" längst ned i blanketten innan du växlar mellan ansökningarna, så bör aktuella versioner av dina påbörjade ansökningar finnas under "Mina ärenden".
    Om du upplever fortsatta problem i onlinetjänsten, hör av dig igen så försöker vi lösa det.