Film och resor i Skapande skola?

Hur ska vi tänka kring poster såsom film och resor? Finns det särskilda villkor för exempelvis film? Kan vissa typer av resor komma ifråga medan andra inte?

Kulturrådet

Kommentarer

  • Gällande resor ska det vara rimliga summor och de ska vara kopplade till den konstnärliga aktiviteten.

    Gällande film så menar vi rörliga bilder och vi godkänner skolbio och aktiviteter kopplade till filmpedagog.

    Kulturrådet