Ljudprov: Jag får felmeddelandet "Ett okänt fel har uppstått" vid uppladdning"..

Jag försökte ladda upp mina ljudprover, men fick felmeddelandet "Ett okänt fel har inträffat, ladda om sidan och försök igen eller kontakta Kulturrådet". Vad kan jag göra nu?

Kommentarer

  • Hej!

    Kontrollera att dina ljudprover uppfyller kraven rörande bitrate, samplingsfrekvens och metadata. Gå till Hitta rätt bidrag, på bidragets sida finner du kraven på ljudprov under punkt 4. "Hur ansöker du".

    Om dina ljudprov uppfyller alla krav, testa att ladda upp ljudproven ett och ett istället för flera på en gång.
    Det kan också hjälpa att du byter webbläsare och/eller dator.

    Om detta inte löser problemet, kontakta oss så hjälper vi dig vidare.