Får texten vara på engelska

Gäller bok som kommer och handlar om artists books i Sverige - det är första boken i ämnet - så är ju detta en bok av internationellt intresse och därför tänker vi oss den på engelska men förstås med svenskt isbn etc. Går det då att söka efterhandsstöd hos er?? Det blir en rätt kostsam bok att göra med många bilder och tjock text. Bästa hälsningar Thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    De så kallade "skolspråk", dvs engelska, tyska, franska, danska och norska ingår inte i efterhandsstöd. Däremot om det är mycket påkostade bildverksböcker med kort text så kan man bortse från den regeln.

    Vänliga hälsningar
    Alan