Samverkan med komponist: Vår föreningen har inte F-skattsedel. Kan vi söka?

Hej!

Vi är en svensk förening som planerar att söka Samverkan med komponister-stödet. Vi har i nuläget inte f-skattsedel - krävs detta för att ansöka även som förening? I tillfälle vi får beviljat skulle vi självklart kunna ordna f-skattsedel.

mvh Tove

Kommentarer

  • Hej Tove,
    Tack för din fråga. Det går att söka bidrag utan F-skattsedel.
    Sökande kan vara juridisk person eller enskild näringsidkare med F-skattsedel.

    Mvh

    Elisabet