Ekonomisk kalkyl Kostnader Verksamhetsbidrag

För att redovisa kostnader för verksamheten under verksamhetsåret 2020, vilka siffror ska en utgå ifrån?
Planerade kostnader som vi hade under 2020, faktiska kostnader som vi har haft under 2020, kostnader som vi brukar ha (baserat på 2019)?

Och hur ska en tänka framåt för november-december?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Ni ska beskriva de faktiska behoven ni haft och har under 2020. Då det gäller kostnader och intäkter för resterande 2020 bör ni göra en realistisk beräkning; ange vad ni bedömer att kostnaderna för verksamheten kommer uppgå till och vilka behov av stöd ni kommer att ha.

    Kulturrådet