Creative Europe programme 2021 to 2027

Hej,

Jag undrar när / om ansökningar om medel från Creative Europe programme 2021 to 2027 kommer att utlysas? Har Kulturrådet några förhandsuppgifter här? Behöver man vara institutioner från 3 EU länder som söker?

Jag deltar i ett interdiciplinärt samarbete med institutioner i flera EU länder. Fokus ligger inom bildkonstområdet.

Tacksam för all tillgänglig info om detta!
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Här kommer länken till Kreativa Europa där har du all information du behöver. Du kan kontakta våra handläggarna om du inte hittar svar på dina frågor. Handläggarnas direkta kontaktuppgifter finns längst ner på länken.

    Vänligen
    Alan