Ska bidraget redovisas?

Vår verksamhet/grupp har beviljats ett stöd på 9000 kr för inställd verksamhet. Förväntas vi inkomma med en separat redovisning för detta bidraget, och i så fall när?

mvh

Kommentarer

  • Hej Steinar,

    Just nu vet vi exakt inte hur och när vi ska begära redovisning för stödpaketet då beslutet kom hastigt och krävde extraordinärt arbete. Stödgruppen jobbar med utformningen av redovisningen och återkommer till sökande om det behövs. Avvakta gärna svar från Kulturrådet och var beredd på att redovisa för bidraget. Kulturrådet kan, om det behövs, kontakta er för att kunna ställa frågor gällande bidraget och be er redovisa.

    Vänligen
    Alan