Budget redovisning fria musikgrupper

Hej!
Hur ska vi beräkna posten Logi och Resor? Förut har vi beräknat vad arrangörer betalat för vår räkning i samband med jobb vad gäller boende och resor, och skrivit in det under budget: finansiering: Logi och resor.
Sedan har vi adderat pengar vi använt av bidraget på resor/logi och fyllt i sammanlagda summan i budget: kostnader. Tänker vi rätt då?

Mvh
Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea,
    Det är inga större ändringar vad det gäller redovisning. Det finns ju olika poster på både Kostnader och Finansiering. Ni fyller i de kostnaderna som ni har gjort för projektet och sedan fyller ni i hur ni har finansierat den. Slutsumman för både kostnader och finansiering ska vara lika.

    Med vänlig hälsning
    Alan