Bokstart projekt

Hej! Vi har ansökt om bidrag för ett Bokstart projekt. Jag undrar hur lång handläggningstiden är? På ett ungefär när kan vi tänkas få besked om vi blivit beviljade bidrag?
Ida

Kommentarer

  • Hej,
    De flesta bidrag hos oss har en handläggningstid på två månader. Bokstart 2021 kommer att beslutas i mitten av november och ni få beskedet i anslutning till detta via den epost-adress ni har angett i ansökan.
    Vänligen
    Elisabet