Bokgåvor

Hur går det till? Får förskolan en länk? Får jag som samordnare en länk?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Vi återkommer med praktisk information om bokbeställningarna så snart webbshoppen är på
    Kulturrådet

  • Är det möjligt att använda till förskolebibliotek ?
    Kulturrådet
  • Förskolan väljer själva hur de använder böckerna de får.
    Kulturrådet
  • Hur informeras förskolorna?
    Kulturrådet
  • Biblioteken tar också gärna emot informationen som kommer att spridas. Då kan vi hjälpa till att sprida det i våra kanaler.
    Kulturrådet
  • Hur kan folkbiblioteken stödja förskolorna i satsningen?
    Kulturrådet
  • Vi arbetar fortfarande med frågan och tar gärna emot förslag från er.
    Kulturrådet
  • Till en del av titlarna finns det kringmaterial (handledningar, diskussionsfrågor etc) – får sådant publiceras i det framtida webshoppen
    Kulturrådet
  • I webbshoppen kommer bara bokurvalet att finnas för beställning.
    Kulturrådet
  • Hur är tanken kring samverkan mellan folkbibliotek och förskolor ?
    Kulturrådet
  • Vi kommer att sprida information om den här satsningen till folkbiblioteken för att underlätta samverkan, samt knyta an till befintliga satsningar, t.ex. Bokstart.
    Kulturrådet