Bokgåvor

Hej,
Jag undrar hur det går till om vi som förskola vill ta del av detta, kan vi ansöka om att få köpa in böcker eller vem gör detta? Vet man redan nu om man är med eller ej?

Kommentarer

  • Hej Malin,
    Här är all information om Bokgåvor. Det är kommunen som får pengarna från oss och böckerna ska beställas av förskolorna genom Läromedia. Kontakta gärna er kommun och se om ni finns på deras lista.

    Vänliga hälsningar och lycka till
    Alan